Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Πέμπτη, 28 Ιουλίου 2011

Κέικ ουράνιο τόξο..




Σας αρέσει η ζαχαροπλαστική και θέλετε να φτιάξετε κάτι για τους φίλους σας που θα τους εντυπωσιάσει; Ένα παράξενο και παράλληλα όμορφο κέικ;
Δείτε παρακάτω μερικές φωτογραφίες από αυτό.
Κέικ ουράνιο τόξο
Κέικ ουράνιο τόξο
Κέικ ουράνιο τόξο
Κέικ ουράνιο τόξο
Κέικ ουράνιο τόξο

Κέικ ουράνιο τόξο
Κέικ ουράνιο τόξο
Κέικ ουράνιο τόξο
Κέικ ουράνιο τόξο
Κέικ ουράνιο τόξο
Κέικ ουράνιο τόξο
Κέικ ουράνιο τόξο
Κέικ ουράνιο τόξο
Κέικ ουράνιο τόξο
Κέικ ουράνιο τόξο
Κέικ ουράνιο τόξο












   


Αν θελετε αναλυτικες οδηγιες για να φτιαξετε το κεικ υπαρχουν στα αγγλικα  εδω http://www.shareordie.in/how-to-make-a-rainbow-cake/

4 σχόλια:

ΕΚΦΡΑΣΟΥ είπε...

το εσωτερικο του κεικ το βρισκω πολυ ομορφο! σαν εργον τεχνης ειναι!

το απ εξω παλυ δε μου αρεσε! το περιμενα πιο εντυπωσιακο!

αλλα για να ειμαι ειλικρινης παρολο που μου αρεσει το φαγητο και τα κεικ δε νομιζω να το ετρωγα.

μου φαινεται πολυ περιεργο....

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΘΑ ΤΟ ΕΤΡΩΓΑ! ΤΑ ΚΕΙΚ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΩΜΑ ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ,ΑΥΤΟ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΡΑΒΑΕΙ ΟΠΤΙΚΑ!!!!!!!!!!

xose barella είπε...

μμμμμμμμμμμμμμ.....

maria είπε...

@ εκφρασου για ομορφια σιγουρα θα το εφτιαχνα,ετσι για να στολισω το τραπεζι.. αλλα δεν θα το ετρωγα νομιζω και εγω.. ειμαστε παραδοσιακες μου φαινεται :))

@ effie οι αποψεις διιστανται και για τα κεικ :)) να λοιπον που καποιος ενω δεν ειναι του κεικ γενικα με αυτο τον πολυχρωμο τροπο θα το προτιμουσε :)

@xose σου αρεσ εεεεε?? θα στελω στον προεδρο 2-3 να σας τα φερει στην προπονηση :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...