Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Πέμπτη, 23 Ιουνίου 2011

ιδεες για καλοκαιρινη διακοσμηση

1)μαζεψτε κοχυλια,κατα προτιμηση μεγαλα


παρτε τα κερια σας που ειναι λιωμενα


Λιωστε ολα μαζι τα μισολιωμενα κερακια , αν δεν 
ξερετε δειτε τον τροπο ΕΔΩ!! 
και με το νεο 'υγρο κερι' γεμιστε τα κοχυλια σας!!






2)φυσικα  φρεσκα λουλουδια παντου

















3)μαζεψτε  κοχυλια , αστεριες, πετρουλες απο την θαλασσα παρτε και τις απλες  κορνιζες σας και μεταμορφωστετες..








4) μπορειτε να παρετε μια γυαλα στη διασταση και το σχέδιο που σας αρεσει. Στρωσε στον πατο βοτσαλα η χαλικακι, ριξε και 5-6 κοχυλια  και προσθεσε χρωματιστο μλπε νερο! 
(αυτο ειναι απο τοhttp://www.ftiaxto.gr )

gyala02gyala03


3)η κατι πιο απλο με διαφανες γυαλες η βαζα




προσθεστε τους χρωματιστο νερο και μικρα ρεσω


η νερο και μερικα λουλουδια να επιπλεουν


η με πετρουλες και λουλουδια 




7 σχόλια:

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε...

Μμμ!! Πολύ μου αρέσει αυτή η ανάρτηση:-)))
Και μόνο που βλέπω τις φωτογραφίες....ηρεμώ..:-)))

Kiki είπε...

Γλυκό μου κοριτσάκι!!! Είναι τέλεια η ιδέα σου, την έκανα κι εγώ με τα μωρά στο σχολείο!!!! Σε φιλώ!!!

Βίκυ είπε...

Τέλεια ιδέα!Και τι σύμπτωση, ε...έχω από καιρό τώρα κάποια κοχυλάκια...κι έλεγα τι θα τα κάνω, τι θα τα κάνω...!Φιλιά!

olga είπε...

Τέλεια ιδέα! Σίγουρα αξίζει να την δοκιμάσει κανείς και σίγουρα θέλω να την δοκιμάσω και εγώ!

maria είπε...

@ Μαριβιλη , Κικι , Βικυ , Ολγα

καλημερα !!!!

χαιρομαι που σας αρεσε!!! :))

χρυσάνθη είπε...

Υπέροχη καλοκαιρινή διακοσμητική ιδέα!!!Ευχαριστούμε Μαράκι!!

maria είπε...

χαιρομαι που σου αρεσε!! να εισαι καλα Χρυσανθη μου!! :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...