Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Πέμπτη, 12 Μαΐου 2011

Η πιο ευκολη ''ζυμη πιτσας''

Οταν ξεκινησα να μαγειρευω δεν τα πηγαινα καλα με ολων των ειδων τις ζυμες.Η γευση της σπιτικης πιτσας ομως δεν συγκρινεται με καμοια αλλη.Την λυση μου την εδωσε μια φιλη μου.Ειτε λοιπον ειστε καινουργια νοικοκυρα (και δεν τα πατε καλα με τις ζυμες) ειτε βαριεστε μια μερα να κανετε ολη την διαδικασια αυτη η λυση ειναι μια τα ψωμακια του τοστ!!!




Διαλεξτε το ταψι που θα κανετε την πιτσα σας.Παρτε ψωμακια του τοστ και κοψτε γυρω-γυρω την κορα.(πλεον υπαρχουν και ετοιμα χωρις κορα) και αρχιστε να καλυπτετε τον πατο ολοκληρου του ταψιου.Βαλτε ολοκληρα κομματια και πιο μικρα μεχρι να καλυφθει ολο το ταψι.Η πιο ευκολη ζυμη πιτσας ειναι ετοιμη.Συνεχιστε με την σαλτσα και τα υλικα της επιλογης.

3 σχόλια:

Σοφία Ζ. είπε...

Τι μου θύμισες! όταν είχα μικρά τα παιδιά μου τους έκανα ατομικές πίτσες πάνω σε φέτες ψωμιού του τοστ. Τρελαίνονταν!

maria είπε...

μμμ ατομικες πιτσουλες τελειαααα! να και αλλη ιδεα :) και ετσι φτιαχνεις και διαφορες γευσεις !!

Σοφία Ζ. είπε...

Με ψωμί τοστ έκανα ατομικές πίτσες στα παιδιά μου όταν ήταν μικρά! Πολλά φιλιά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...