Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Τρίτη, 24 Μαΐου 2011

κοτοπουλο με ρυζι μαγειρεμενα σε γαλα

Υλικα: 1 κοτοπουλο 1,5κιλο κομμενο σε μεριδες
            1/2 φλυτζανι τσαγιου αλευρι για ολες τις χρησεις
            2 κουταλιες σουπας ελαιολαδο
            1+1/2  φλυτζανι τσαγιου ρυζι μακρυκκοκο
            1 κουτ.γλυκου αναμεικτα μπαχαρικα (της επιλογης σας,σκορδο σε σκονη,κρεμμυδι σε σκονη,ριγανη,βασιλικος)
            1 κουτ.γλυκου αλατι / 1/2 κουτ.γλυκου πιπερι
            1 φλυτζανι τσαγιου γαλα
            2+1/2 φλυτζανια τσαγιου νερο

Εκτελεση:Αλευρωνετε τα κομματια κοτοπουλου.Σε φαρδια κατσαρολα ζεσταινετε το
ελαιολαδο και τηγανιζετε το κοτοπουλο μεχρι να ροδισει απο ολες τις πλευρες.Στο μεταξυ ανακατευετε το ρυζι με τα μπαχαρικα,το αλατι,το πιπερι,το γαλα και το νερο.Αδειαζετε το μειγμα με το ρυζι σε ενα πυριμαχο σκευος,σε γαστρα η σε ενα ταψι και απο πανω ακουμπατε τα κομματια κοτοπουλου.Σκεπαζετε σφιχτα με αλουμινοχαρτο και ψηνετε περιπου για μια ωρα,ωσπου το κοτοπουλο και το ρυζι  μαλακωσουν και ''τραβηξουν'' τους χυμους τους.

8 σχόλια:

ΕΚΦΡΑΣΟΥ είπε...

περασα να αφησω τη καλημερα μου!

το κοτοπουλο δε μου αρεσει πολυ...

maria είπε...

:) καλημερααα εκφρασου!!

Eva Z. είπε...

Εμένα μου φαίνεται πολύ διαφορετικό και θα έλεγα πως είναι μια ενδιαφέρουσα εκδοχή για κοτόπουλο και ρύζι...το καταγραφω...Καλή συνέχεια...

Apokalipsis999 είπε...

Με όλο το θάρρος, αλλά το κοτόπουλο με το γάλα... δεν νομίζω να δένει. μιας και πάντα ρίχνω αλατάκι στο κοτόπουλο... Βέβαια, ίσως αν το δοκιμάσω ν' αλλάξω γνώμη, αλλά...
Η συνταγή είναι δική σου;

maria είπε...

@Εvaki καλημερα :) χαιρομαι που σου αρεσε :)

maria είπε...

@Apokalipsis999 στην συνταγη εχω κανει κατι μικρες αλλαγες αλλα οχι αυτο δεν την κανει δικη μου! λιγο δυσκολο αυτο πια! το γαλα δεν το καταλαβενεις τοσο στο κοτοπουλο αλλα στο ρυζι.και πολυ μεγαλο ρολο στο συγκεκριμενο παιζει το ενα κουταλακι μπαχαρικων της επιλογης μας! καλημερα :)

Kiki είπε...

Μ' αρέσουν οι δοκιμές και θα την επιχειρήσω τη συνταγή σου!!! Σύντομα θα σου πω τη γνώμη μου... Μέχρι τότε φιλιά.

maria είπε...

να το δοκιμασεις! καλημερα! φιλια :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...