Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Δευτέρα, 23 Μαΐου 2011

Προστάτέψτε τα πόδια σας

Πρόληψη ενοχλητικών συμπτωμάτων που εντείνονται με τις υψηλές θερμοκρασίες και τις καλοκαιρινές δραστηριότητες
1. Κάλλοι
Προλάβετε την εμφάνισή τους:
  • Προτιμήστε άνετα δερμάτινα ή υφασμάτινα παπούτσια και αποφύγετε τα αθλητικά.
  • Χρησιμοποιήστε καθημερινά ταλκ ή αποσμητική πούδρα ποδιών.
  • Αν παρατηρήσατε έναν καινούριο κάλλο, αγοράστε από το φαρμακείο ειδικό έμπλαστρο με φάρμακο.
Για να τους μαλακώσετε:
  • Ζεστό ποδόλουτρο για να μαλακώσει ο κάλλος και μετά τρίψτε τον με ελαφρόπετρα. Μην χρησιμοποιείτε ξυραφάκι ή ψαλίδι.
2. Μύκητες
Προλάβετε την εμφάνισή τους:
  • Αποφύγετε να περπατάτε στην άμμο ή ξυπόλυτοι γύρω από την πισίνα.
  • Μετά το ντους να σκουπίζετε καλά τα σημεία ανάμεσα στα δάχτυλα των ποδιών.
  • Να αερίζετε τα παπούτσια και μην φοράτε το ίδιο ζευγάρι για δύο συνεχόμενες ημέρες.
3. Πρήξιμο και κούραση
Προλάβετε την εμφάνισή τους:
  • Περιορίστε το αλάτι γιατί συμβάλλει στην κατακράτηση.
  • Η κίνηση και οι ασκήσεις προκαλούν καλή κυκλοφορία στα κάτω άκρα.
  • Αποφύγετε να φοράτε παπούτσια με στενή φόρμα και ψηλά τακούνια.
Αντιμετώπιση:
  • Το ντους με κρύο νερό θα βελτιώσει το κυκλοφορικό και θα απαλλαγείτε από το σύμπτωμα των κουρασμένων άκρων.
  • Σηκώστε τα πόδια ψηλά, τεντώστε και λυγίστε. Έπειτα, κάντε ένα ελαφρύ μασάζ από τους αστραγάλους ως τους μηρούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...