Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Πέμπτη, 28 Απριλίου 2011

Ενεργεικά βραχιόλια

Ήρθαν και αυτά για να γίνουν μόδα ή πραγματικά προσφέρουν όλα αυτά που υπόσχονται;
Πάντως,τα βλέπεις παντού,τα φοράνε άνθρωποι όλων των ηλικιών,δεν τα βγάζουν απ' το χέρι τους κι όταν τους ρωτάς τί διαφορά έχουν δει με το βραχιόλι,άλλος είναι κατενθουσιασμένος,άλλος δεν το έχει εξακριβώσει ακόμα και κάποιος άλλος θα σου πεί πως πήγαν τσάμπα τα λεφτά που έδωσε!!
Τί να πιστέψεις;
Εγώ προς το παρών,δεν το έχω δοκιμάσει,αλλά τελευταία "ψήνομαι" πολύ,γι' αυτό έχω αρχίσει την έρευνά μου για να μάθω περισσότερα γι' αυτά τα βραχιόλια και τον τρόπο που λειτουργούν τόσο ευεργετικά στον οργανισμό.

Ιδού,λοιπόν,κάποια πράγματα και κάποιες μαρτυρίες αθλητών :


Το βραχιόλι Bios Balance αποτελεί ένα σύμμαχo απέναντι σε διάφορους παράγοντες που επηρεάζουν την απόδοση του οργανισμού, όπως είναι η πίεση, το άγχος και η συχνή έκθεση σε ηλεκτρομαγνητικά πεδία που δημιουργούνται από κινητά τηλέφωνα και υπολογιστές. Η τεχνολογία Bios Balance ήρθε και στη χώρα μας, για να προσφέρει ευεργετικά αποτελέσματα στην καθημερινότητα κάθε ανθρώπου. Συνδυάζοντας τη φιλοσοφία της Ανατολικής
Ιατρικής με τις σύγχρονες επιστημονικές μελέτες στον τομέα της βιο-τεχνολογίας, το βραχιόλι Bios Balance βοηθά σημαντικά απέναντι σε κάθε παράγοντα που μειώνει την απόδοση του οργανισμού μας.



 Η Πηγή Δεβετζή, η δύο φορές Ολυμπιονίκης μας στο Τριπλούν (Αθήνα 2004, Πεκίνο 2008), το επιβεβαιώνει: "Στη διάρκεια μιας προπόνησης αποφάσισα να φορέσω το βραχιόλι Bios Balance. Μου το είχαν παρουσιάσει οι άνθρωποι της εταιρείας, κάνοντάς μου τα τεστ δύναμης, ευλυγισίας και ισορροπίας. Είχα εντυπωσιαστεί από τα αποτελέσματα και ήθελα να δω πώς λειτουργεί και στις απαιτητικές στιγμές της προπόνησης. Εντυπωσιακά! Για 15 συνεχόμενα άλματα, η σταθερότητά μου ήταν σε πολύ υψηλό επίπεδο. Ο προπονητής μου ενθουσιάστηκε από την απόδοσή μου και προσπαθούσε να αντιληφθεί το λόγο. Όταν ξαναπροσπάθησα χωρίς το βραχιόλι Bios Balance… κατάλαβε! Το φοράω καθημερινά, αφού η χρωματική του ποικιλία ταιριάζει σε κάθε μου ντύσιμο, και ακόμα περισσότερο γιατί έχει περιορίσει κατά πολύ την τάση μου να σκουντουφλάω σε κάθε τραπεζάκι ή έπιπλο του σπιτιού μου!


Ο Μιχάλης Μουρούτσος
, Χρυσός Ολυμπιονίκης Tae Kwon Do στο Σύδνεϋ το 2000 δηλώνει: "Το βραχιόλι Bios Balance το «γνώρισα» πρώτη φορά από έναν φίλο μου, που το φόραγε και το… πίστευε πολύ, αφού συνέχεια μου μιλούσε για το τι κάνει, για το πώς νιώθει από τότε που το φοράει και για το πόσο καλά θα κάνω να το δοκιμάσω. Τελικά, όσο διστακτικός και αν ήμουνα, μόλις έκανα τα τεστ εντυπωσιάστηκα. Η διαφορά χωρίς και με το βραχιόλι ήταν τόσο εμφανής που ζήτησα να μου το ξανακάνουν. Ήθελα να πειστώ 100%. Και πείστηκα! Όσο το φοράω, το σώμα μου αντιδρά καλύτερα, σταθερότερα και γενικότερα νιώθω καλύτερα κάθε στιγμή της ημέρας. Το βραχιόλι Bios Balance έγινε αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μου και το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όλους..

Ο Νίκος Συρανίδης, Χρυσός Ολυμπιονίκης Συγχρονισμένης Κατάδυσης στην Αθήνα το 2004 αναφέρει πως "Δεν περίμενα ποτέ ότι ένα βραχιόλι θα μου έδινε ακόμα περισσότερα. Όταν έκανα το τεστ ευλυγισίας του Bios Balance εντυπωσιάστηκα. «Μπορώ και περισσότερο;» αναρωτήθηκα. Και επειδή το τεστ μπορεί να φαίνεται σαν «μια απλή κίνηση του χεριού», η καθημερινότητά μου με το βραχιόλι αποδεικνύει συνεχώς τα οφέλη του. Περισσότερη δύναμη, καλύτερη ευλυγισία και ισορροπία. Και σε όλα αυτά προσθέστε και μια σκέψη μου: «Μήπως, να ξεκινήσω πάλι τους αγώνες;».

Σύμφωνα με την εταιρία, το βραχιόλι Bios Balance είναι ιδιαιτέρως αποτελεσματικό και σε άτομα μεγάλης ηλικίας. Το Bios Balance λειτουργεί σε αρμονία με την ηλεκτρομαγνητική ενέργεια του σώματος και βοηθά στη βελτίωση της ισορροπίας, της ευλυγισίας και της δύναμης του οργανισμού.

Το σώμα μας παράγει ηλεκτρομαγνητική ενέργεια και η ιδανική συχνότητα SRF (Schumann Resonating Frequency) αυτής της λειτουργίας είναι περίπου στα 7,8 Hz. Καθημερινά, όμως, διάφοροι παράγοντες διαταράσσουν το SRF και μειώνουν την απόδοση. Το ολόγραμμα του Bios Balance έχει διαμορφωθεί σύμφωνα με συχνότητες που λειτουργούν σε αρμονία με το φυσικό ενεργειακό πεδίο του σώματος. Και είναι συντονισμένο έτσι ώστε να "καθαρίζει" όλες τις ενεργειακές διαδρομές επαναφέροντας την ιδανική συχνότητα SRF.


 Τα Bios Balance υπάρχουν σε επιλεγμένα φαρμακεία με προτεινόμενη λιανική τιμή τα 36,90 ευρώ.

Τα πλεονεκτήματα του Bios Balance:

  • Καλύτερη μυϊκή συναρμογή και ανταπόκριση των μυών
  • Περισσότερη δύναμη, αφού επιτυγχάνεται αποδοτικότερη λήψη και αποκατάσταση του οξυγόνου
  • Βελτιωμένη ισορροπία
  • Συντομότερη επαναφορά του σώματος από τραυματισμούς      
  

Ήδη, πολιτικοί ηγέτες, παρουσιαστές της τηλεόρασης, οικονομικοί παράγοντες, Ολυμπιονίκες και χιλιάδες “βραχιολίστες” Bios Balance χαίρονται τα οφέλη της τεχνολογίας Bios Balance.


Για περισσότερες πληροφορίες,επισκευθείτε τη σελίδα της εταιρίας :
www.biosbalance.gr

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Greatings,
Felicito, su pensamiento es magnГ­fico
http://www.elcoru.com/
Boldy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...