Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Σάββατο, 16 Απριλίου 2011

Τα κάλαντα του Λαζάρου!!!

Εκτός από Χριστούγεννα,Πρωτοχρονιά και Φώτα,λέμε και σήμερα,Σάββατο του Λαζάρου,κάλαντα.
Και μάλιστα,τα τραγουδούν μόνο κορίτσια,οι "Λαζαρίνες",που τριγυρνούν από σπίτι σε σπίτι,έχοντας καλαθάκια στολισμένα με λουλούδια και τραγουδούν :

"Ήρθε ο Λάζαρος,ήρθαν τα Βάγια,
ήρθε των Βαγιών η εβδομάδα.
Ξύπνα Λάζαρε και μην κοιμάσαι,
ήρθε η μάνα σου και η χαρά σου.
Πού ήσουν Λάζαρε;Πού ήσουν κρυμμένος;
Κάτω στους νεκρούς,στους πεθαμένους.
Δε μου φέρνετε,λίγο νεράκι,
που το στόμα μου πικρό φαρμάκι.
Δε μου φέρνετε λίγο λεμόνι,
που το στόμα μου,σαν περιβόλι.
Ήρθε ο Λάζαρος,ήρθαν τα Βάγια,
ήρθε η Κυριακή που τρών' τα ψάρια.

Βάγια,Βάγια και Βαγιώ,
τρώνε ψάρι και κολιό.
Και την άλλη Κυριακή
τρώνε το ψητό τ' αρνί.

Ήρθε ο Λάζαρος,ήρθαν τα Βάγια,
ήρθε η Κυριακή που τρών' τα ψάρια.
Σήκω Λάζαρε και μην κοιμάσαι,
ήρθε η μάνα σου από την πόλη,
σου 'φερε χαρτί και κομπολόι.
Γράψε Θόδωρε και 'συ Δημήτρη,
γράψε Λεμονιά και Κυπαρίσσι.
Το κοφνάκι μου θέλει αυγά,
κι η τσεπούλα μου θέλει λεφτά.

Βάγια,Βάγια των Βαγιών,
τρώνε ψάρι και κολιό
και την άλλη Κυριακή,
τρώνε το παχύ τ' αρνί."



Και οι νοικοκυραίοι,τους γέμιζαν τα καλαθάκια τους με φαγώσιμα,φρούτα κλπ. και τους έδιναν και λεφτά.

                                         Να 'μαστε όλοι καλά και του χρόνου!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...