Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Δευτέρα, 11 Απριλίου 2011

Συσφικτική μάσκα προσώπου

Η χαλάρωση του δέρματός μας είναι αναπόφευκτη και μπορεί να εμφανιστεί ακόμα και σε πιό μικρές ηλικίες απ' το αναμενόμενο.Η διατροφή μας,το στρες,η ατμοσφαιρική ρύπανση,η έκθεση στον ήλιο,επηρεάζουν την όψη και την υφή του δέρματός μας.
Με τη σωστή φροντίδα,όμως,μπορούμε να διατηρήσουμε το πρόσωπό μας σφρυγηλό,υγιές και με νεανική όψη!
Σας προτείνουμε,λοιπόν,μια απλή αλλά πολύ αποτελεσματική συσφικτική μάσκα που μπορείτε να τη φτιάξετε μόνες σας στο σπίτι!

θα χρειαστείτε 2κουτ. σούπας μέλι
                        1 ασπράδι ωμού αυγού
                        1 κουτ. γλ. γλυκερίνη (θα τη βρείτε στα φαρμακία και το κόστος της είναι πολύ μικρό)
                        και λίγο αλεύρι ώστε να γίνει ένα ωραίο κρεμώδες μίγμα (εάν πρόκειται για πιό ώριμες επιδερμίδες,καλό είναι να ζεσταίνετε το μίγμα)
Εφαρμόζετε σε καθαρό πρόσωπο και λαιμό και αφήνετε για 10 λεπτά.Ξεβγάζετε με κρύο νερό και συνεχίζετε με την συνηθισμένη κρέμα σας.

7 σχόλια:

...irida... είπε...

ευχαριστούμε!!!!πολύ καλές...συμβουλές!!!!

Eva Z. είπε...

Πολύ ωραία μάσκα...την κράτησα...
Ευχαριστώ...

Lefkothea είπε...

ωραιο ακουγεται!!!θα την δοκιμασω!!!ελπιζω να την εχεις δοκιμασει..(χιχιχιχι)

mimi είπε...

Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια!!Εγώ την συγκεκριμένη μάσκα την κάνω περίπου 1 φορά τον μήνα ή σε ειδικές περιπτώσεις (εαν έχω κάπου να πάω,ειδική περίσταση κλπ.).Γενικότερα σε μικρότερες ηλικίες να την εφαρμόζετε αραιά και που,οκ;

Lefkothea είπε...

οταν λες μικροτερες ηλικιες τι εννοεις??εγω στα 35 μου που κατατασσομαι,στα πιπινια???χιχιχι....και μια τελευταια απορια για σημερα...μυριζει ασχημα η αντεχεται το αυγουλακι??

mimi είπε...

πιπίνια Λευκοθέα μου,πιπίνια!!!!Εκεί μας κατατάσσω,ε;Όσο για το αυγουλάκι δεν μυρίζει καθόλου,αφού βάζουμε μόνο το ασπράδι.Έχω και κάτι μάσκες για τα μαλλιά που έχουν ολόκληρο το αυγό,αλλά δεν τις έχω αναρτήσει γιατί δεν αντέχω τη μυρωδιά τους!!

Lefkothea είπε...

χαχαχαχαχα...ετσι ετσι...πιπινακια...να λεμε την αληθεια...χαχαχαχα...σημασια δεν εχει ποσο εισαι αλλα ποσο νιωθεις!!!θα την δοκιμασω λοιπον αλλα μια φορα τον μηνα επειδη ειμαι και μικρη ακομξη...χιχιχιχι...οχι,τις αλλες με τις αυγουλιλες αστες,δεν χρειαζονται,μονο που το σκεφτηκα ανακατευτηκα...καλο βραδυ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...