Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Πέμπτη, 28 Απριλίου 2011

Παπούτσια Πλατφόρμες

Τις προηγούμενες ημέρες,που ήταν και γιορτινές,βγήκα λίγο στα μαγαζιά για να βρω κανένα φορεματάκι,καμιά τσαντούλα,κανένα παπουτσάκι......ψιλοπράγματα δηλαδή (!),μέρες που ήταν να μην είμαι και "γδυτή" (γελάω,γιατί όλα αυτά είναι οι δικαιολογίες που λέω στον άντρα μου,όταν με βλέπει να γυρνάω με σακούλες στο σπίτι και αρχίζει τη "γκρίνια" οτι έχω δεκάδες ζευγάρια παπούτσια και εκατοντάδες τσάντες!!ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ!!!)
Κάνοντας,λοιπόν,την βόλτα μου στα μαγαζιά είδα πως όλες οι βιτρίνες με τα παπούτσια είναι γεμάτες με πλατφόρμες σε διάφορα σχέδια,με διάφορα υλικά,χρώματα,ψηλές,πιό ψηλές,κοντές,με τρούκς,pip toe,κλειστές,με χαμηλό λουράκι,με δέσιμο στη γάμπα κλπ.
Η αλήθεια είναι πως η μόδα δεν είναι φετινή,απλά φέτος απογειώθηκε,αλλά εγώ δεν έχω βάλει ποτέ πλατφόρμες γιατί θεωρούσα οτι δεν θα με βολεύουν καθόλου στο περπάτημα κι οτι θα σκουντουφλάω συνέχεια.Κι επειδή,είμαι και "στριμμένο άντερο" κι αν μου κολλήσει κάτι δεν μου βγαίνει εύκολα απ' το μυαλό,επέμενα στην εμμονή μου και δεν τις είχα δοκιμάσει ποτέ,μέχρι την περασμένη εβδομάδα που υπέκυψα και........είναι φανταστικές!!!Έχω ξετρελλαθεί,αγόρασα,ήδη,δύο ζευγάρια και θέλω κι άλλες,κι άλλες,κι άλλες!!!!!!!
Ο καιρός,όμως,μας τα χαλάει λίγο,αλλά πού θα πάει θα καλοκαιριάσει θέλει δεν θέλει!
Κι επειδή υπάρχουν τόσες πολλές και διαφορετικές πλατφόρμες εκεί έξω,πρέπει να βρούμε τι ταιριάζει στην κάθεμιά μας :

Χρήσιμα tips για να φορέσετε το αγαπημένο σας σχέδιο πλατφόρμας χωρίς να σας… «φορέσει»!

  • Πλατφόρμες με λουράκι στον αστράγαλο: καλό είναι να μην τις φοράτε με μακρύ παντελόνι. Ή με κάπρι ή με μίνι. Οι γυναίκες με πιο χοντρή γάμπα, καλό είναι να τις αποφεύγουν.
  • Πλατφόρμες που το μήκος τους ανεβαίνει μέχρι τον αστράγαλο: όσο ανεβαίνει το μήκος του παπουτσιού να ανεβαίνει και το μήκος της φούστας ή του φορέματος. Εδώ δεν θέλει καθόλου παντελόνι αλλά ούτε και βερμούδα.  Θέλει κάτι πιο σικάτο.
  • Πλατφόρμες με μακριά κορδόνια που δένουν γύρω από τη γάμπα: αν μια γυναίκα έχει χοντρή γάμπα ή είναι μετρίου αναστήματος, καλό είναι να μην τις προτιμήσει. Δεν κολακεύουν γιατί όσο ανεβαίνει το κορδόνι, μικραίνει το ύψος και το πόδι μιας γυναίκας μετρίου αναστήματος.
( Τώρα αν θέλετε να τις φορέσετε οπωσδήποτε, απλά δέστε το κορδόνι από πίσω σε φιόγκο)
  • Μυτερές πλατφόρμες: είναι της μόδας φέτος αλλά είναι και δυσκολοφόρετες. Συνδυάστε τες με τελείως αυστηρό ντύσιμο.
  • Πλατφόρμες hippie: η απόλυτη φετινή καλοκαιρινή τάση. Φοριέται με κοντό σορτς ή μίνι φούστα ή πολύ κοντό φόρεμα. Επειδή είναι πολύχρωμες, το ρούχο που θα φορέσουμε καλό είναι να έχει όμοιο χρώμα με ΕΝΑ από τα χρώματα της πολύχρωμης πλατφόρμας μας.
  • Εμπριμέ πλατφόρμες: είναι το πιο ευκολοφόρετο σχέδιο από το πρωί μέχρι το βράδυ.
(star.gr)

2 σχόλια:

ΕΚΦΡΑΣΟΥ είπε...

καλημερα και χρονια πολλα!

χριστος ανεστη!

εμεις δε τα ειπαμε ε?

λατρευω τις πλατφορμες!!!!

mimi είπε...

Χρόνια Πολλά,αληθώς ο Κύριος!!
Να 'σαι καλά ό,τι καλύτερο σου εύχομαι!!
Κι εγώ ανυπομωνώ να "ανοίξει" λίγο ο καιρός να τις εγκαινιάσω!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...