Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Παρασκευή, 8 Απριλίου 2011

Γλυκό κουταλιού λεμόνι!!!!!

Την περασμένη εβδομάδα μου έστειλαν μια τσάντα ζουμερά,μυρωδάτα και χοντρόφλουδα λεμονάκια,πεσκέσι που λέει κια η γιαγιά μου!!
Και είπα να φτιάξω λίγο γλυκάκι!Η αλήθεια είναι πως με λεμόνι δεν είχα ξαναφτιάξει γλυκό,αλλά πήρα τηλέφωνο την άλλη μου τη γιαγιά στο χωριό και μου τα είπε όλα μια χαρά και έγινε ένα γλυκάκι φανταστικό και μυρωδάτο που είναι ό,τι πρέπει τώρα στη νηστεία!!

Υλικά : 1 κιλό λεμονάκια
            1 κιλό ζάχαρη
            2 βανίλιες (για extra γεύση,εάν θέλετε)
            4 ποτήρια του νερού νερό
            χυμος από μισό λεμονάκι

Αρχικά πλένουμε καλά τα λεμονάκια μας και τα ξύνουμε ελαφρώς στον ψιλό τρίφτη ίσα για να φύγει η γυαλάδα τους.Κόβουμε τη φλούδα τους σε χοντρές λωρίδες,όπως καθαρίζουμε και τα πορτοκάλια.Αφαιρούμε προσεκτικά τις λωρίδες από τη σάρκα και τις τυλίγουμε σε ρολλάκια και τις στεραιώνουμε με οδοντογλυφίδες.Βάζουμε
τις λωρίδες σε μια λεκανίτσα με νερό και τις αφήνουμε για 24 ώρες να ξεπικρίσουν (ενδιάμεσα αλλάζουμε το νερό περίπου 3 φορές).
Την επόμενη μέρα,αδειάζουμε το νερό απ' τη λεκανίτσα και βάζουμε τις λωρίδες μας στην κατσαρόλα με καθαρό νερό να βράσουν μέχρι να μαλακώσουν (περίπου 20-30 λεπτά).Σουρώνουμε τις λωρίδες μας,πετάμε το νερό στο οποίο έβρασαν και πάμε πλέον να φτιάξουμε το σιρόπι μας.Σε μια κατσαρόλα βάζουμε τα 4 ποτήρια νερό και το 1 κιλό ζάχαρη κι τα αφήνουμε να πάρουν μια βράση,στη συνέχει προσθέτουμε τις λωρίδες μας αφού έχουμε αφαιρέσει τις οδοντογλυφίδες,ρίχνουμε τις βανίλιες και το χυμό λεμονιού και αφήνουμε το γλυκό να "δέσει"!!!
Μόλις το γλυκό μας είναι έτοιμο,έτσι όπως είναι καυτό το βάζουμε σε αποστειρωμένα βαζάκια,κλείνουμε καλά το καπάκι και αφήνουμε να κρυώσει εντελώς.


tip : επειδή εγώ είμαι αρκετά νέα ως νοικοκυρά και φοβάμαι λίγο τα γλυκά του κουταλιού,προσθέτω πάντα μια κουταλιά της σούπας γλυκόζη,λίγο πριν είναι έτοιμο το γλυκό κι αυτό,γιατί,έτσι αποφεύγω να μου ζαχαρώσει και να πάει και ο κόπος μου και το γλυκάκι χαμένο!!


                                             Καλή επιτυχία!!!!!!!!!!

6 σχόλια:

ΕΚΦΡΑΣΟΥ είπε...

δεν εχω δοκιμασει ποτε...

ειναι σχετικα ξινο???

mimi είπε...

όχι,καθόλου,έχει μόνο το υπέροχο άρωμα του λεμονιού!!κι εγώ πριν δοκιμάσω έτσι νόμιζα!εαν σου αρέσουν τα γλυκά κουταλιού,με το λεμόνι θα ξετρελαθεις,είμαι σίγουρη!

ΕΚΦΡΑΣΟΥ είπε...

θα το εχω στα υπόψιν μου!

ευχαριστώ!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε...

Με βάζεις σε πειρασμό!!! Αν το φτιάξω, θα το φαω όλο μόνη μου!!
Αλλά είμαι σε δίαιταααα!!!!

mimi είπε...

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είναι φανταστικό!!Άσε που τα γλυκα του κουταλιού είναι για δίαιτα,τι είναι βρε,ζαχαρίτσα και φρουτάκια!!Σοβαρά,τώρα,εάν θες να φας γλυκάκι και βρίσκεσαι σε δίαιτα καλύτερα του κουταλιού από οτιδήποτε άλλο!!
Περιμένω εντυπώσεις!!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ Τ. είπε...

Χμμμ!! θα το φτιάξω αλλά όχι τώρα γιατί τα λεμόνια που έχω είναι ξερά και μαραμένα!! χαχα Όταν με ξαναφιλέψουν λεμονάκια φρέσκα, θα το φτιάξω και θα σου πω:-)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...