Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Σάββατο, 12 Μαρτίου 2011

αποδράσεις εν μέσω οικονομικής κρίσης

Μετά τα χιόνια και τον χιονιά της περασμένης εβδομάδας,ήρθε η άνοιξη.Πραγματικά εδώ και τρεις ημέρες έχει πάρα πολύ καλό καιρό και ήδη έχω μπεί στη διαδικασία να σκέφτομαι τις διακοπές.Είναι όμως πάρα πολύ νωρίς αλλά δεν μπορώ να περιμένω,κάτι πρέπει να κάνω,μ' έχει πιάσει μια φυγή,η οποία δεν είναι πρωτοφανής,κάθε χρόνο τέτοια εποχή με πιάνει η τρέλλα μου και τρέχω τον άντρα μου από  'δω κι από 'κει.Όχι ότι το κάνει με το ζόρι,αλλά ψιλογκρινιάζει,'ετσι για να βρισκόμαστε σε εγρήγορση.
Φέτος,όμως,δεν με απασχολεί η γκρίνια του αλλά τα οικονομικά μας.Η βενζίνη έχει φτάσει στο θεό,τα ξενοδοχεία,ναι μεν έχουν μειώσει τις τιμές τους,αλλά,όπως και να το κάνουμε το εισόδημά μας έχει μειωθεί,οπότε ούτε σε αυτή τη μεριά μπορούμε να στραφούμε.Για κάμπινγκ,ούτε λόγος,δεν είμαι απ' τους φανατικούς και δεν θα το δοκιμάσω τώρα.Οπότε τί θα κάνουμε;...............
Έσπασα το κεφάλι μου για να βρώ μια λύση,γιατί έχω λυσσάξει να πάω εκδρομή.Και,τελικά,ήταν απλό άρχισα να τηλεφωνώ σε ξαδέρφια,θείους,θείες,μπατζανάκια και συμπεθέρους που μένουν στας εξοχάς και,δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσες προτάσεις είχαμε για να τους επισκευτούμε τα Σαββατοκύριακα!!!!!Οπότε,παιδιά,και θα συσφίξουμε τις σχεσεις μας με το σόι (και μην ξεχνάτε,υπάρχουν δύο σόγια και απ' τη μια μεριά και απ' την άλλη,όρεξη να 'χουμε να πηγαίνουμε εκδρομές) και τις αποδράσεις μας θα κάνουμε!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...