Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Τρίτη, 8 Μαρτίου 2011

Αστεια και παραξενα παππουτσια


2 σχόλια:

Dimitris Kalatzis είπε...

Να που ήρθα και εδώ μετά την Καραμέλα. Πολύ όμορφα και εδώ, όμως δεν θα πάρω κάποιο από τα ζευγάρια που μας δείχνεις! Μέχρι στιγμής προτιμώ τα δικά μου.
Και πάλι, πολύ όμορφα τα ιστολόγιά σου, θα καθίσω το βράδυ που θα έχω ελεύθερο χρόνο για να τα ψάξω.
ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ: Κάνε μία βόλτα και από τα ιστολόγια των παιδιών μου: Στην διεύθυνση http://vaggelis-kalatzis.blogspot.com θα βρεις τον μικρό μου γιο τον Βαγγέλη και στην διεύθυνση: http://george-kalatzis.blogspot.com θα βρεις τον μεγάλο μου γιο τον Γιώργο. Αν έχεις όρεξη γράψου και εκεί και μπες στην κλήρωση για πλούσια δώρα (λέμε τώρα).
Και πάλι σε ευχαριστώ, θα τα λέμε!

maria είπε...

Να 'σαι καλα σε ευχαριστουμε!! καλα θα κανεις και θα μεινεις με τα δικα σου παππουτσια!σιγουρα θα ειναι τουλαχιστον ανετα!Δεχομαι την προσκληση και σιγουρα θα περασω και απο τα δυο ιστολογια!τα λεμε!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...