Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου 2011

"μυστικό" για λαμπερό δέρμα

       Εγώ από τη φύση μου έχω θαμπή επιδερμίδα και τώρα που κοντεύω τα τριάντα μ' έχει πιάσει ένας πανικός για την επιδερμίδα μου και κυριότερα με το πρόσωπο μου.Έχω βρει λύσεις για λαμπερό και υγιές δέρμα και δεσμεύομαι να σας τις πω όλες.
       Όμως το κυριότερο όλων είναι η διατροφή,αυτό που βάζουμε μέσα στον οργανισμό μας και μετά όλα αυτά που βάζουμε πάνω μας (μάσκες,peeling,κλπ.).Έτσι λοιπόν σας λέω πως τα τελεύταια χρόνια έχω υιοθετήσει τη συμβουλή της μαμάς μου (φαντάζομαι και των δικών σας) και πίνω κάθε πρωί ένα ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκάλι.Όταν άρχισα να το κάνω,τον πρώτο μήνα η αλλαγή ήταν θεαματική και το ευτύχημα ήταν οτι όλοι το παρατηρούσαν και με ρώταγαν τι ακριβώς έχω κάνει.Μια δοκιμή θα σας πείσει.Ειλικρινά θα εκπλαγείτε απ' το αποτέλεσμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...